Laatste gezamelijke training - Reisverslag uit Wernhout, Nederland van RTCSantiago - WaarBenJij.nu Laatste gezamelijke training - Reisverslag uit Wernhout, Nederland van RTCSantiago - WaarBenJij.nu

Laatste gezamelijke training

01 Juni 2014 | Nederland, Wernhout

Vandaag hebben we onder zeer goede weersomstandigheden samen met meerdere RTC leden en gastrijders de jaarlijkse Scherpenheuveltocht (160km)
gereden. De maaltijd heeft ons goed gesmaakt en daarna tijdens de terugtocht tegen een stijve noorderbries de tocht voortgezet.
Al met al een een zeer geslaagde dag, met dank aan echtpaar Victor en Maria
Brosens voor de ondersteuning in de volgwagen.

A.s. zondag 8 juni om 09.00 gaat de tocht dan echt beginnen . Net als vorig jaar worden we de eerste kilometers (ong 40km) weggebracht door onze medeleden en daarna vervolgen we onze tocht.

• 02 Juni 2014 - 22:46

Harry Bockting :

doe ik als het zover is

• 03 Juni 2014 - 19:55

Michel Van De Sanden:

Heel veel succes gewenst.

• 06 Juni 2014 - 22:44

Frans Van Saane:

Namens alle Trappisten wens ik jullie een onvergetelijke tocht naar Compostella de Santiago.

• 07 Juni 2014 - 14:25

Magda:

Nog 1 nachtje slapen.
    En dan begint de grote tocht !!

• 07 Juni 2014 - 18:45

Rinus Wirix:

Aan de laatste proef heb ik gemerkt dat het wel goed komt met jullie, morgen vergezellen we jullie bij de eerste kilometers

• 07 Juni 2014 - 20:00

V.brosens:

het is zover !!! nog een nachtje slapen, op tijd uit bed, inpakken en wegwezen...!!!!!
    succes !!!