Vrijdag wasdag - Reisverslag uit Civray, Frankrijk van RTCSantiago - WaarBenJij.nu Vrijdag wasdag - Reisverslag uit Civray, Frankrijk van RTCSantiago - WaarBenJij.nu

Vrijdag wasdag

13 Juni 2014 | Frankrijk, Civray

De saamhorigheid in het caminopeleton wordt steeds groter, waarbij de Bloken zich niet onbetuigd laat.dit blijkt onder andere dat hij bij de eerste kilometers ons aanstuurt.Voor de rest van de dag weten wij welk tempo
bij deze warme omstandigheden hoort.
Terwijl we deze blog aan aan het schrijven zijn zit de rest van ons team
in het plaatselijk cafe de wedstrijd Nederland -Spanje te kijken ,ook als ze verliezen gaan we toch richting Spanje.
Al bij al een bijzondere dag welke nog niet voorbij is ???
Morgen wordt een speciale dag want dan hopen we de helft van onze afstand
naar Santiago de Compostela te halen.

• 13 Juni 2014 - 20:47

Jan Van Den Broek:

Dag Mannen en dame: fijn te horen dat alles goed verloopt, De weersverwachtingen zien er ook heel goed uit, droog zonnig en wind in de poep de komende 3 dagen. Volhouden zo en niet te veel wandelen eij.

groet JB

• 13 Juni 2014 - 21:01

Vic Brosns:

alles gaat goed zo te horen en te zien. leuk dat te weten. ik hoor overigens weinig van pech onderweg. is het materiaal allemaal zo goed, of is jullie conditie zo goed? want uiteraard geldt ook voor jullie wie goed rijdt niet lek. (of zit ik nou te zwammen.)
    succes morgen weer en op naar charroux
    toi toi toi,, vic b...

• 13 Juni 2014 - 23:07

John Hereijgers:

Fiets maar lekker door loek wij werken wel geniet er maar van namens de collegas

• 14 Juni 2014 - 07:13

Toon Braspenning:

vandaag een dag met een extra feestelijk tintje na goed zes dagen 1000 kilometer gefietst
    Een topprestatie om trots op te zijn en ook al drink ik alle dagen koffie of thee ik mis het mobiel terras van rien en jose . houd de neuzen allemaal naar de zelfde kant en de volgende duizend gaan alleen maar beter.
    Groeten Toon en Maria

• 14 Juni 2014 - 14:56

Een Trouwe (Belgische) Volgster Uit Zundert:

Hallo kilometervreters,

Is het afwisselen met fietsen en wandelen??
    Ja, dan gaat het niet snel.
    Maar vanavond zitten jullie toch al aan de 1043 km .Over de helft.
    En zonder valpartijen.
    Knappe prestatie !!
    Het weer is zonniger, maar het mag niet te heet worden.
    En ik zie het : de fles jenever is weer bovengehaald.
    Zo hoort het : genieten van fietsen ,de omgeving ,lekker eten & drinken
    en zeker niet onbelangrijk : van elkaar !!
    Straks wacht jullie een luxe accommodatie in La Roche-Chalais. Met zwembad en spa.
    Jaja, verwen jezelf maar eens.
    En Jose, kan je de mannen nog baas ?

Heel veel groetjes en fiets ze !

P.s.
    Over de voetbal hebben we het maar niet.
    Stel je voor : Belgie tegen Nederland !!!

Magda

• 14 Juni 2014 - 17:33

Jac Hereijgers:

Hallo rouleurs,

Goed tehoren dat na een paar moeilijkere dagen in het begin nu alles lekker loopt.
    Als je eenmaal over de helft bent gaat de rest vanzelf.
    En reken er maar op dat julie in Frans-enSpaansbaskenland na
    gisteravond met open armen ontvangen worden.

Groeten Jac enToos Hereijgers

• 14 Juni 2014 - 20:45

Mart Adriaensen:

Hee bikkels,
    hoe gaat het daar hebben jullie lekker weer?
    ik heb mee gedaan aan de bavoloop en er deden er 138 mensen mee aan de 5 kilometer en ik was 23ste geworden (er deden ook volwassenen mee) giel deed ook mee met de kinderloop en hij kon 1ste worden want hij dacht dat hij er al was dus stopte hij met hard rennen dus werd hij in gehaald hij was 2de

groetjes:John,Elvina,Mart,Sam&Giel