Vrouwenuitje - Reisverslag uit Breda, Nederland van RTCSantiago - WaarBenJij.nu Vrouwenuitje - Reisverslag uit Breda, Nederland van RTCSantiago - WaarBenJij.nu

Vrouwenuitje

16 Juni 2014 | Nederland, Breda

Wij als vrouwen hadden ook wel een leuk dagje verdiend (vonden wij).
Via een toeristische weg zijn we op de fiets naar Breda gegaan. Daar hebben we eerst een gezellige High-tea genuttigd. Bevalt wel goed, een gedekte tafel als je een aantal kilometers gefietst hebt en ook als je niet gefietst hebt. Vervolgens hebben we een mooie rondvaart gemaakt over de singels van Breda. Zeker ook de moeite waard, iedereen aan te bevelen. Daarna hebben we een cafeetje opgezocht om op te warmen. Jullie hebben toch beter weer mannen. Ondertussen hebben we voor onze fietsers nog geshopt. Met een etentje bij de Roskam hebben we de gezellige dag afgesloten.

We wensen onze mannen veel succes met de (pittige) kilometers in Spanje!

• 17 Juni 2014 - 22:17

Jen:

petje af voor de vrouwen,die hun mannen zo een belevenis gunnen.

groeten jen

• 17 Juni 2014 - 22:53

Martha En Dre:

Fijn om te zien dat jullie er ook van genieten, ziet er lekker uit
    groetjes

• 18 Juni 2014 - 00:04

Mike En Lieke:

Leuk effe een vrouwenverslag tussendoor!!!!
    Jullie hebben ook genoten zo te zien en gehoord te hebben van ons ma. Weten jullie een klein beetje hoe het is: fietsen, lekkere maaltijden en om verzorgd te worden.
    Voor jullie ook allemaal een dikke pluim want ja zolang zonder man (ik zou het maar niks vinden) en thuis alles regelen en doen want ja alles gaat thuis gewoon door.
    Nog paar dagen en nachten dan zijn ze weer terug!!! Dan is het niet meer rustig want dan komen de verhalen en de was.
    Jullie zijn vast al aan het aftellen, logisch hoor. Groetjes..

• 18 Juni 2014 - 06:54

Cyclistas Santiago:

Mooi initiatief dat jullie ook aan teambuilding doen maar het is niet de bedoeling dat dit een wekelijks uitje gaat worden. want maandag is toch wasdag.
    Alle gekheid op een stokje leuk dat jullie dit ook gedaan hebben en zo te zien erg van genoten hebben.

Groetjes:CYCLISTAS CAMINO SANTIAGO

• 18 Juni 2014 - 11:21

Magda:

Ja, het was een leuk dagje uit.
    Het zonnetje was niet van de partij, maar het was er niet minder gezellig om.
    En Breda vanaf het water bekijken, was toch wel heel interessant.
    De gids gaf uitleg over gebouwen, etc..,.waar je anders zomaar voorbij rijdt.
    Kortom, een geslaagde dag !

Dames, tot volgende week !

Groetjes,
    Magda