Alles is weer thuis - Reisverslag uit Wernhout, Nederland van RTCSantiago - WaarBenJij.nu Alles is weer thuis - Reisverslag uit Wernhout, Nederland van RTCSantiago - WaarBenJij.nu

Alles is weer thuis

27 Juni 2014 | Nederland, Wernhout

Donderdag 26 juni s'morgens uitgeslapen (Hersteldrankjes) en daarna op ons gemak gewacht op de taxi die ons naar het gloednieuwe vliegveld van Santiago bracht. Het vliegen ging ons goed af, ook de beginneling die zelfs tijdens de vlucht nog een dutje deed. Wel gek dat in twee uurtjes vliegen 17 dagen fietsen tenietgedaan worden. Op de luchthaven Zaventum stond Harrie van Trijp ons op te wachten met een busje compleet met minibar,waar we gretig gebruik van maakten.Was dus leeg voor we in Wernhout aankwamen. Bij aankomst op de oude baan werden we blij verrast door de aanwezigheid van onze families.(Wel jammer dat Andre er niet meer bij was).
Het welkomstmaal smaakte ons weer goed incl. de nodige drankjes.

Vrijdag 27 juni om 12:30 u na een grote 50 uur was er de de hereniging met onze verzorgers Rien en José Dictus. BEDANKT NAMENS DE HELE PLOEG. Nog even een fijn samenzijn , de spullen lossen zodat we kunnen uitkijken naar de Barbecue waar Andre er ook weer bij zal zijn .

Bedankt voor het volgen en het geven van de mooie reacties die we van iedereen hebben ontvangen ,wat ons de motivatie gaf om telkens weer een verslag te maken .

Cyclistas Camino Santiago

• 28 Juni 2014 - 23:18

Kees En Cor Mathijssen:

Proficiat dat jullie dit weer hebben volbracht en zonder brokken weer thuis bent gekomen