Barhete dag in navarra - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van RTCSantiago - WaarBenJij.nu Barhete dag in navarra - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van RTCSantiago - WaarBenJij.nu

Barhete dag in navarra

18 Juni 2014 | Spanje, Navarrete

De slaapzaal is goed gevallen bij iedereen want na een vermoeiende dag slaap je door alles heen.
Bij een temperatuur van 12 graden richting Pamplona gereden waar we uitgebreid de stad hebben bezocht en vooral de Plaza de Toros (stierenvechtarena) .
Daarna met flinke beklimmingen onder een Spaanse brandende zon richting Logrono, wat een uitgestrekt landschap met een prachtige natuur.
Aan het eind van onze rit toch nog een gevecht tussen onze navigatie en de werkelijkheid , wat resulteerde in weer een geitenpad en we nog net op tijd de wedstrijd Nederland –Australie konden volgen.

PS .
Inmiddels hebben we de 1600 km grens overschreden …. Het begint er steeds beter uit te zien.

• 18 Juni 2014 - 23:41

Kees En Cor :

Een hele prestatie mannen hier is het niet zo warm hou vol

• 19 Juni 2014 - 09:30

Vic B.:

nu blijkt dat jullie ook de spaanse hitte aankunnen, staat niets jullie nog in de weg om santiago te halen. het is tenslotte al minder dan 800 km... succes maar weer en op naar olmos de ataquera.
    toi, toi, toi, vic.

• 19 Juni 2014 - 09:31

Tiny:

Mooi avontuur & prestatie & foto's!
    Leuk om jullie te volgen.
    Op naar de volgende overwinning , Succes

• 19 Juni 2014 - 10:59

Erna Rops:

Hee Will en andere ploeteraars.

Goed om te zien dat jullie al een behoorlijk eind op weg zijn.
    Aan de gezichten te zien hebben jullie nog allemaal goede moed.
    Het is een knappe prestatie, nog veel fietsplezier en een voorspoedige reis.
    Het zicht op Santiago maakt straks alles goed.

Succes!!

• 19 Juni 2014 - 11:17

John Mathijssen:

Knappe prestatie mannen, nog ff en jullie zijn er !!
    Niet te hard die Spanjaarden uitlachten hé, nu ze al van het WK naar huis kunnen.
    Succes verder.

• 19 Juni 2014 - 12:08

Magda:

Ha die koersmannen en Jose,

Stuur eens wat zon naar hier, want t is hier triest..
    Nu 16 graden en bewolkt.
    Ja, een slaapzaal, net als vroeger als je op kamp ging.
    Bij een bedevaartstocht, horen ook ontberingen ...

Mooie fonteinen!
    Is de weg die jullie volgen, toeristisch ??
    Of stuurt de Garmin je dikwijls via boerenpaadjes ?? Haha...

Vandaag op weg naar Olmos de Atapuerca.
    Ja, jullie komen op plaatsen, waar ik nog nooit van gehoord heb.

Smeer jullie maar goed in tegen de zon.
    En hopelijk vandaag weer een dag zonder problemen ,lekke banden en valpartijen

Succes !!

Ikke

He Will,
    Ik krijg via facebook ook reacties op jullie avontuur van Hannie & Ted(Stoere binken) , Helga & Wiej, Thea, Cliff, die jullie avontuur leuk vinden.

• 19 Juni 2014 - 14:16

Fam, Domen-Elst:

Een hele prestatie mannen en nog veel fietsplezier

• 19 Juni 2014 - 18:13

Will Joosen:

Hoi Mannen

Het gaat prima zo te zien. Nog effe volhouden hopelijk niet te warm.

• 19 Juni 2014 - 20:47

Donckers Eddy:

Een hele prestatie mannen en Santiago komt langzaam in zicht, hopelijk nog heel veel zon en volhouden.